Program dodatnih dejavnosti

Te dejavnosti so namenjene uporabnikom in njihovim staršem, s čimer prispevamo k njihovi večji izbiri, naš redni program pa je tako bolj zanimiv in pester. Zvočno in glasbeno terapijo izvajata zunanji sodelavki, druge dodatne dejavnosti pa zaposleni.

  • Specialna olimpiada (treningi in tekmovanja)
    Šport in gibanje imata pri razvoju posameznika zelo pomembno vlogo, saj na ta način ohranjamo telesne funkcije, krepimo fizično kondicijo, hkrati pa vnašamo v življenje nove izzive in prijetna doživetja. Učenci se redno udeležujejo vseh tekmovanj na različnih ravneh: regijski, državni, evropski in svetovni.
  • MATP (trening motoričnih aktivnosti)
    MATP je del Specialne olimpiade. To je program, ki omogoča učencem z najtežjimi motnjami v gibalnem, čustvenem in kognitivnem razvoju, da prav tako trenirajo in sodelujejo na športnih tekmovanjih. Učencem se prilagodi Aktivnost, oprema oz. rekvizit ter sama izvedba so prilagojeni učencem, potekajo pa z verbalno in fizično pomočjo. Tekmovanja so na regijski in državni ravni.
  • Plavanje po metodi Halliwich
    Koncept omogoča učencem, da izkoristijo svoje gibalne sposobnosti v vodi. Postanejo bolj samostojni, varni in sproščeni. Skozi igro, prilagojeno starosti in sposobnostim, plavalci spoznajo lastnosti vode in se naučijo obvladovati svoje telo v vodi. Program vključuje več faz: navajanje na vodo, sproščanje v vodi in šolo plavanja.
  • Zvočna kopel
    Pri sproščanju in regeneraciji z zvokom gre za zavestno aplikacijo zvočnih frekvenc (gonga, himalajskih posod, terapevtskih vilic, glasu in manjših inštrumentov), s katerimi posamezniku pomagamo harmonizirati stanje uma, telesa in duha. Zvočna kopel krepi življenjsko moč, masira in stimulira notranje organe, sprošča mišice in živčni sistem, izboljšuje telesno cirkulacijo, poveča energetsko pretočnost, harmonizira levo in desno možgansko polovico, odpravlja stres in utrujenost, lajša bolečine in celostno uglašuje.
  • Glasbena terapija
    Glasbena terapije spodbuja otrokov celostni razvoj. Osredotočena je na trenutne potrebe posameznika in razvoj njegovih sposobnosti na čustveni, psiho-socialni in telesni ravni. Namenjena je vsem učencem, ne glede na njihove spretnosti ali glasbeno predznanje. Z glasom in instrumenti improvizirajo, pojejo izmišljene in znane pesmi, ob glasbi se gibljejo in poslušajo drug drugega. Terapija poteka enkrat tedensko, individualno ali v skupini.
  • Druženje s psičko Rori
    Psička Rori je irski terier, je šolana in je opravila tudi tečaj pri Tačkah pomagačkah. Že deveto leto obiskuje naše učence. Učenci se tako navajajo na psa, spoznajo njegovo vedenje, se znajo primerno vesti v stiku s psom, skrbijo zanj ter premagajo strah. Veščine pridobijo z božanjem, dotikanjem, česanjem, opazovanjem in z dajanjem priboljškov. S psom se tudi sprehajajo in ga na vrvici vodijo okoli centra. Stike prilagodimo posebnostim posameznih učencev, na primer učencem, ki so na vozičku, se Rori približa tako, da skoči na stol.
Meni